Het is wenselijk dat je aanwezig bent op locatie als wij het glas bij je komen afleveren. Jij kunt dan namelijk gelijk zien of er iets mankeert aan het glas en dat aangeven bij de bezorger. Daarnaast kunnen hele zware glasplaten niet alleen door de bezorger getild worden. Het is dan prettig dat er iemand bij ontvangst aanwezig is om te helpen bij het beuren van de glasplaat. Wij geven tijdig de leverdatum aan je door per e-mail. Vlak voor de levering sturen wij een extra reminder.
Mocht dit niet lukken, dan is dit natuurlijk ook geen probleem. Geef ons tijdig door dat je op het moment van afleveren niet thuis kunt zijn. Dit kan per WhatsApp op ons vaste nummer of via de mail. Dan zoeken we samen naar een alternatief moment.
Maak je van te voren wel alvast een plekje vrij waar we de bestelling neer kunnen zetten? Bij voorkeur een plek waar geen dieren en/of kleine kinderen kunnen komen om de kans op schade en ongevallen te voorkomen.
Onze specialisten staan voor je klaar met de antwoorden op jouw vragen.
Veel antwoorden op jouw vragen kun je vinden op onze FAQ pagina.
Liever je vraag direct aan ons stellen?
Neem contact met ons op.