Ik heb een foute bestelling geplaatst, wat nu? - JouwGlas.nl
  • Vanaf €125,- gratis bezorgd
  • Levering door eigen bezorgservice
  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Op maat en helemaal naar wens

Ik heb een foute bestelling geplaatst, wat nu?

Glas en ventilatieroosters kun je helaas niet retourneren. Het is daarom belangrijk om je bestelling goed te controleren. Omdat het glas op maat gemaakt is, kunnen wij dit niet meer verkopen. Het herroepingsrecht is dan niet van toepassing. Na een succesvolle betaling is de verkoop definitief. Als je verkeerde maten hebt doorgegeven, probeer dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 038 30 310 09. In sommige gevallen kunnen wij dan de juiste maten nog doorgeven aan de fabriek voordat de productie begint. Als je later nog wijzigingen doorgeeft dan kunnen er bijkomende kosten in rekening worden gebracht.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief