Verkeerd product ontvangen
Heb je een verkeerd product ontvangen? Dat is vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Om het snel voor je op te kunnen lossen, vragen wij je om snel contact met ons op te nemen via info@JOUWglas.nl of door te bellen naar 038 3031009 tijdens kantoortijden. Neem binnen 12 uur contact met ons op

Nieuw product
Je ontvangt een nieuw product binnen …. Werkdagen. We plaatsen direct een nieuwe bestelling, ook wanneer het om een vervangend product gaat. Het nieuwe exemplaar sturen wij op, zodra wij de retourzending hebben ontvangen. Binnen vijf werkdagen ontvang je het nieuwe exemplaar mits wij het product op voorraad hebben. Gaat het om een product op maat, dan is de levertijd iets langer.
Beschadigd product ontvangen
Heb je een beschadigde ruit ontvangen? Dat is vervelend en lossen we snel voor je op. Neem direct contact met ons op via info@JOUWglas.nl of door te bellen naar 038 3031009. Wij beoordelen of de ruit aan de kwaliteitsnormen voldoet. Als dat niet het geval is ontvang je een nieuwe ruit. Als het niet mogelijk is om de beschadiging te beoordelen, dien je de ruit retour te sturen naar JOUWglas.nl. Je ontvangt van ons een retourformulier met instructies.
Wanneer JOUWglas.nl het transport voor deze retourruit dient te regelen, bedragen de kosten € 42,50. Dit bedrag dient voorafgaand aan de retourzending te worden overgemaakt voordat de retourzending wordt ingepland. Je ontvangt een nieuwe ruit als de beoordeling heeft plaatsgevonden en is goedgekeurd. Het eventueel betaalde bedrage voor transportkosten storten wij terug. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode.